פילאטיס

פילאטיס היא שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. השיטה קרויה על שם ממציאה, ג'וזף פילאטיס.

פילאטיס הינה מערכת אימונים מרתקת של גוף-נפש המשלבת פילוסופיות מזרח ומערב. שיטת פילאטיס משפרת ומחנכת למודעות גוף, יציבה, גמישות, חיזוק, קואורדינציה, חיוניות ויעילות תנועתית. מעבר להקלה על מתחים פיזיים ורגשיים, תרגול פילאטיס יכול לעזור בהפגת כאבים כרוניים, העלאת רמת האנרגיה ופעילות יעילה של האברים הפנימיים..

הגדלת נפח הריאות ומחזור הדם באמצעות נשימה עמוקה ובריאה הוא היתרון העיקרי. כח וגמישות של שרירי הליבה ושרירי הגב, קואורדינציה שרירית ומנטלית – הם מרכיבי מפתח בתוכנית פילאטיס יעילה. יציבה, שיווי משקל, כוח הליבה משתפרים באיכותם בזכות התרגול. צפיפות העצם ובריאות המפרקים משתפרות כמו גם השמירה על עמוד שדרה בריא וגמיש. שיטת הפילאטיס מלמדת איזון ובקרה של הגוף, תכונה הגולשת לתחומי חיים נוספים. זוהי מערכת בטוחה של תרגילים נבונים על מזרן או מכשירים, אשר יכולה לשנות באופן דרמטי איך אדם מרגיש ונראה. פילאטיס יכול להיות מותאם לכל אחד, בכל מצב, ובכל גיל!

שיטות פילאטיס בסוויפט

פילאטיס מזרן

שיעור פילאטיס מזרן מורכב ממגוון של 34 תרגילים, ובנוי כך שכל קבוצות השרירים פועלות להשגת גוף פעיל וחיוני. התרגילים נועדו לפתח את הקוארדינציה: שילוב של פעולת המוח החושב, עם פעולת השרירים. זוהי מערכת בטוחה של תרגילים נבונים, אשר יכולה לשנות באופן דרמטי איך אדם מרגיש ונראה. פילאטיס יכול להיות מותאם לכל אחד, בכל מצב, ובכל גיל! שימת לב היא אלמנט מרכזי בפילאטיס. כשנושפים, מכווצים את שרירי הליבה (שרירי הבטן, הגב והירכיים). בעזרת חזרה על התרגילים אנחנו מזככים את המנח הנכון, ומחזירים את הגוף לפעולתו התקינה. בעזרת תמיכת הרצפה, משקל הגוף ומתיחה כנגד רצועות, אנחנו מפתחים מודעות לגוף, משפרים את היציבה ומחזקים את השרירים. באימון פילאטיס רצפה, המתרגלים הם אלה שקובעים עד כמה הם יאתגרו את שריריהם, מה תהיה עוצמת העבודה, מהירותה, ורמת הדיוק שלה…

פילאטיס Core

יישום עקרונות שיטת הפילאטיס בתוך מנחים משתנים הלקוחים מעולם היוגה. CORE PILATES הינה שיטה המחזקת, מאריכה ומגמישה את הגוף כולו תוך התמקדות במרכז – בשרירים המייצבים העמוקים. בשיעור אנחנו בוחנים את תרגילי הפילאטיס המוכרים גם בעמידה, מה שהופך את השיעור לפונקציונלי ומאתגר את עבודת השרירים המייצבים דרך רצפים תנועתיים המשלבים עבודת כוח, שיווי משקל וגמישות, בתאום תנועה לנשימה. הרעיון המוביל בשיטה זו היא לנסות ולהביא את התנועה הנכונה והעבודה הנכונה דרך תנוחות שהן טבעיות לאדם ושבהן הוא משתמש ביומיום – עמידה, הליכה, תנועה.

צוות מדריכי הפילאטיס שלנו מזמינים אותכם 14 פעמים בשבוע להקשיב לגופכם ולחזק את שרירי הליבה לגוף בריא ויציב.

ההשתתפות בשיעור מחייבת הרשמה באפליקציה.

girls 2
girl-women-sexy-fitness-gym-388